Hogyan lehet fogyni hátul, Fogyni fog hátul

Sophie Allen ben került kórházba egy rosszul sikerült endometriózis-műtétet követően. Felépülése során elhatározta, újra fittnek és erősnek szeretné érezni magát, és addig nem adja fel, míg ez nem sikerül. Hét évvel később, ma ezren követik az Instagramon, ahol beszámolt eddig megtett útja minden részéről. Sophie ma már személyi edzőnek tanul, de tudását szívesen megosztja, ugyanis meggyőződése, hogy a kiegyensúlyozott, kielégítő táplálkozás és a rendszeres mozgás mindenki számára nélkülözhetetlen.

Ellenőrzés Hogyan kell fogyni az alsó hátlapon. Hogyan lehet fogyni a hátul a legkisebb veszteséggel és hosszú hatással Gyönyörű hátsó, telepített váll, karcsú sziluett.

Fogyni fog hátul. Mi a fogyás titka?

Hogyan tudok ilyen hatást elérni? Az egyik módja a fizikai erőfeszítés otthona nélkül. Különböző gyakorlatok segítségével. Pontosan mit? Először is, pontosan a teljesítményterhelések segítségével, valamint a keleti mozgások keleti gyakorlatokkal kölcsönzött, kényelmetlen eredményeket érhet el otthon.

Foglalkozzunk részletesen ebben az ügyben, megtudjuk, hogy mely edzéseket kell végrehajtani, milyen jellemzőkkel és ajánlásokkal lehet használni. A hátsó terület zsírai nem halasztják el helyileg - ez az általános túlsúly miatt következik be.

Ez az első nagyváros a világon, amelyik ki fog fogyni a vízből Újdonságok a hoxa. Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat! A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

A szerkezet alakja. Ebben az esetben a hátsó "megy" a leginkább kövér üledék. Örökletes tényező. Örökölt forma, ha hasonló sziluett található rokonok.

Lehet, hogy megbirkózhat ezzel a bajkal, és segít nekünk bizonyos gyakorlatok teljesítményével. A legfontosabb dolog az, hogy türelmesek legyenek, és rendszeresen teljesítsék őket. Folyamatosan végzett, elkezdi felépíteni a karcsú sziluettjét. De egyedül a testmozgás nem elegendő - megfelelő táplálkozást kell csatlakoztatnia és megtagadnia a magas kalóriatartalmat. Ha ez nem fogyhatok azzal hogy nem alszom meg - a zsír újra és újra "nő"!

Összefoglaló és tenyésztési pengék Kiváló mozgás bejövő. Elvégezhetsz és ülhetsz.

hogyan lehet fogyni hátul

A felső izmok jól teljesek - trapéz alakúak és gyémánt alakúak. A kezek szakadtak a kastélyban és emelnek. Visszatérünk a könyököket, sírtunk és csökkentjük a pengéket, és a hát tetején dolgozunk. A feszültségre összpontosít A hátsó izmok.

Tíz vagy tizenkét alkalommal átlagosan megismételjük. Nézd meg a videót: A tenyérre és a térdre támaszkodunk. Én kilégzek, ugyanakkor a hátad körül. A több fiók késlelteti ebben a helyzetben, és inverz mozgást végez.

Könyörög a hátad, és emelje hogyan lehet fogyni hátul a fejét, és nézze meg a mennyezetet. Minden mozgás lassú és kecses, Mint egy cica. Tíz gyakorlást kell tennie több megközelítéssel. Elősegíti a vékony és szigorított figurát. Találd meg itt. Len a padlón, a kezek előrehaladtak, a lábak együtt. Könyörög a kilégzésre. Foltok lábak és kefék.

A felső pontnál több hangos légzési fiókot késleltetnek. Háromszor végezünk. Súlyzó tolóerő, a lejtőben állva Veszünk a súlyzók, és szabadon a csípő mindkét oldalán. Edzést végzik A súlyzókat a lépcsőhöz ragadjuk. A tolóerő végrehajtásakor a súlyzók lefelé mozognak és felfelé mozognak, mivel a kollok elején lévő könyökcsukló hajlítása a mellkas területére.

Tíz-tizenkét alkalommal ismétlődik.

Ha fizikailag jól fejlett, akkor három ismétlődést tehetsz. Minimális súlyzókkal kezdődnek. Mivel a cél izomcsoportok tanulmányozása, a súly növelhető.

Pótlásuk esztétikai, egészségügyi és lelki okokból is indokolt. Számos ok miatt veszíthetjük el fogainkat.

A kritérium a jólét. Fontos, hogy ne erőltesse a terheket és az ismétlések számát, hanem fokozatosan növelje őket. A hatalmi gyakorlatok előtt először felmelegedni kell - ez segít elkerülni a sérülést.

A súlyzókkal tolóerő Az egyik legjobb gyakorlat a hátra. A nagy izomcsoportok tökéletesen működnek, erősítik a törzset. Fontos, hogy elsajátítsa a helyes végrehajtási technikát, akkor a cél izmok aktívan dolgoznak ki, és elkerülheti az alsó hátsó sérülést. Veszünk a súlyzók, tedd a kezét, tedd a lábakat a váll hogyan lehet fogyni hátul.

Előre hajolunk. Veszteség kissé eltérít A helyes anatómiai pozíció megismétlése. Végezzük el a vágyat a hajlítás rovására és az alsó hátlap hosszabbítására. A testmozgás egyenes marad. HyperExtion Kiváló edzés az izomcsoportok tanulmányozására. Erősíti a gerincet, elősegíti az égő zsírtartalmakat és a tökéletes sziluett kialakulását.

Különböző fegyverekkel rendelkező lehetőségekkel. Az első esetben a kezek a gerinc mentén fekszenek. A második esetben a kezek a fejre zárva vannak. Lyzhya a gyomorban a test hogyan lehet fogyni hátul a lehető legnagyobb mértékben emeljük.

Fogyni fog hátul

Néha a test felső részének váltása és szorosan zárt lábak. Ez a gyakorlati módszer összetett és alkalmas azok számára, akiknek jó fogyni tanárok képzésük van.

Gyakorlatunk háromszor ismételtünk. Az izom kidolgozására, a test kiegyenesítésére, valamint a legszélesebb hátra, szárnyakra és ágyékára. A térdre megy, az ecsettel és a könyökre támaszkodva.

A lábak kiegyenesítik és pihennek a padlón lévő zokniban.

hogyan lehet fogyni hátul

A test ugyanakkor szigorúan egyenes vonalat képez. Ne emelje fel a fejét, a megjelenés a hogyan lehet fogyni hátul irányul. Betöltés ebben a helyzetben több fiókban. Pihentető izmok harminc másodperc. Háromszor csináljuk a gyakorlatot.

A "krokodil" irányul a gerinccsuklók és az izomnyújtás fejlesztése. Még ez a mozgás tökéletesen eltávolítja a zsírt az oldalról. A hátsó részen fekszik egy szabad helyzetben, hogy mindkét irányban nyolc spirál forduljon. Hozunk egy bokát egy másikért, és nyolc fordulatot végezünk egy és más egyenesbe.

A sarok egy lábát egy másik láb ujjhegyére helyeztük.

hogyan lehet fogyni hátul

Négy fordulatot készítünk. A lábak néhány helyen történő megváltoztatásával négy fordulatot készítenek. Hajlítsa meg a térdeket, és forduljon be különböző fogyás sorozatszínésznő. A térdei hajlítás pontosan az egész megálló a padlón. Az egyik láb boka területe egy másik láb térdére támaszkodik, és négy csavart végez.

A lábak néhány helyen történő megváltoztatásával négy további csavart készítenek. A lábszárnyú lábak nyomják a gyomrot, és felváltva nyolc fordulatot tesznek hogyan lehet fogyni hátul irányban.

Emelje hogyan lehet fogyni hátul az egyik lábat, és csavarja be az ellenkező irányba. Ezután megváltoztatja a lábakat néhány helyen, és ugyanúgy ismételje meg a mozgást. Minden gyakorlatok végrehajtásakor a lábak egy irányba fordulnak, és a test felső része a másikba.

A kezek az oldalakon vannak kialakítva. A lábak és a tenyér stabilan állnak a padlón.

hogyan lehet fogyni hátul

A testünk háromszöget képez, a felső pont, amelynek a fenéknek kell lennie.

cikkek