Sikeres fogyás fenntartása, 4 A sikeres fogyás titkai

A sikeres fogyáshoz több kell, mint kalóriák számolgatása

Egyél kevesebbet, gyakoroljon többet, és nézze meg, hogy a fontok elolvadnak. Ez egy ilyen egyszerű koncepció.

Valójában, ha úgy gondolja, hogy a diétás könyvek, folyóiratok és infomercialek által előidézett hype úgy sikeres fogyás fenntartása, hogy a gyors fogyás csak egy táplálék vagy szerkentyű Ebben a tekintetben az infomercialek és könyvek egy része a gyors fogyás lehet a sarkon.

De a súlycsökkenés nem mindig jelenti azt, hogy állandó lesz. A hosszú távú testsúlycsökkenés miatt a szokásos étrend vagy program hiányzik. Szóval készen állsz a sikeres fogyás titkairól? Az Országos Súlyellenőrző Hivatal mögött Több mint sikeres súlyveszteség van ott, az Országos Súlyellenőrző Hivatal minden részének, amely folyamatosan összegyűjti tagjai tagjainak adatait, hogy megtudja, hogy az emberek tényleg lefogynak-e és tartják-e le. Az NWCR tagjai férfiak és nők, akik legalább egy 30 font súlycsökkenést tartottak legalább egy évig.

A sikeres fogyás titka: fogyókúrás alapszabályok Mi a sikeres fogyás titka? Erre válaszolni nem is olyan könnyű, mivel mindenki számára mást jelent a sikeres és eredményes fogyás. Lefogyni számos módon lelehet, de úgy, hogy közben ne menjen tönkre az egészségünk már igen behatároltak a lehetőségek. Akik számára a sikeres fogyás fenntartása fogyás azt jelenti, hogy az álom súlyt úgy érje el, hogy közben az egésszégét megőrizze, sőt még javítsa is, a fogyás során a zsírpárnái csökkenjenek és ne az izomzata, valamint a fogyókúra végeztével képes legyen megtartani az elért eredményeket, azok számára a következő pontokban ismertetett szabályok biztos kiindulópontot jelentenek majd a helyes úton való elinduláshoz.

Általában ezek a tagok: Átlagosan 70 fontot veszített, és csaknem 6 éve tartotta vissza Korábban próbálták leégni, és sikertelenek voltak A testsúlycsökkenést mind a táplálkozás, mind a testmozgás során használták Számos különböző étkezési és aktivitási megközelítést alkalmaztak Amit már el lehet olvasni ebből a néhány tényből, először is nincs tökéletes étrend vagy edzésprogram. Minden egyes tag megtalálta a saját étrendjét sikeres fogyás fenntartása gyakorlását, így ez az első nem túl titkos lépés a súlycsökkentéshez: Kísérletre és próbálkozásra való hajlandóság, amíg meg nem talál egy étkezési szokást és mozgást, ami illik az életedhez.

De annak ellenére, hogy nincs olyan étrend vagy edzésprogram, amely mindenkire illeszkedik, vannak olyan szokások és viselkedésmódok, melyeket ezek a sikeres vesztesek osztanak meg. Mit mond a te éted magadról? Nem meglepő, hogy megtanulják, hogy a testmozgás létfontosságú eleme NWCR tagunknak. A férfiak átlagosan 3, kalóriát égetnek hetente, míg a nők körülbelül 2, kalóriát égetnek hetente. Ez napi körülbelül egy órányi mérsékelt intenzitású tevékenységet eredményez, ami az észlelt exertációs skála 5.

Ez a gyakorlati szint valójában több, mint ami tipikusan fogyásnak ajánlott.

A sikeres fogyáshoz több kell, mint kalóriák számolgatása A sikeres fogyókúra jóval több, mint bűvészkedés a kalóriákkal, az agyadban is változást kell elérned.

Amitől tanulhatunk, az első, hogy többet igényel a fogyás fenntartása, mint gondolnánk. De ez nem jelenti azt, hogy át kell dolgoznia az életét egy napról a másikra, hogy sikeres fogyás fenntartása a gyakorlat.

túró fogyás vagy gyarapodás

A gyakorlási szokás létrehozása Mielőtt pánikba vinné ezt a sok gyakorlatot, adjon engedélyt arra, hogy időt vegyen igénybe, és kísérletezzen különböző tevékenységekkel, ütemezésekkel és gyakorisággal, amely lehetővé teszi számodra, hogy hosszútávon, nem csak néhány nap vagy héten sikeres fogyás fenntartása dolgozzon. Az alapvető gyakorlási gyakorlatnak tartalmaznia kell a kardio, az erőkifejtés és a rugalmassági gyakorlatokat, amelyek segítenek a kalóriák elégetésében, az izomépítésben és a kötőszövet rugalmasságában.

Saját program beállítása Első lépések a Cardio-val : Ez a lépésenkénti megközelítés megtanítja, hogyan könnyítsen meg zsírvesztés kiegészítő halmok alapvető cardio programot. Az erõs edzés elsõ lépése : Ha elveszíted a súlyok emelését, akkor ez a cikk átveszi az erõs program minden fázisát.

Rugalmassági edzés : Ez a cikk az alapokat nyújtja, hogyan és mikor nyúljon, valamint tippeket, amelyekkel a lehető legtöbbet hozhatja ki a rugalmassági rutinból. Ha további segítségre van szüksége, mindig személyi edzővel dolgozhat online is megtalálható. Tippek és trükkök Ha zavarossá válik, hogy hova kezdeni, ne felejtsük el: valami olyat csinál, ami mindig sikeres fogyás fenntartása, mint semmi, és amikor minden más meghibásodik, sétáljon.

És, ne felejtsd el, beállíthatod a programodat tetszésed szerint. Néhány sikeres fogyás fenntartása, amit tehetünk: Megosztja a rutinodat. Ossza meg edzésedet egész nap, és még mindig kapsz a súlycsökkenést és az egészségügyi előnyöket.

miért fogyhatsz szoptatás közben

Az legjobb fogyókúrás dalok változása. Ha keményebben dolgozol, gyakran csökkentheti az edzésedet, így a változó intenzitású edzések több mozgásteret adhatnak a gyakorlási ütemtervben.

Egyéb tevékenységek bevonásával. A strukturált testmozgás fontos, de az általános aktivitás nagy különbséget is okozhat a kalóriák elégetésében. Úgy is nevezik, hogy NEAT nem sikeres fogyás fenntartása aktivitás termogeneziscsak annyit jelent, hogy a lehető legtöbbet mozogjon.

Új év új célok: Alapok a sikeres fogyáshoz

Mindez számít! Légy türelmes. A tartós fogyás lassú folyamat, és így változik a rossz szokások. Adj magadnak időt arra, hogy kitaláld, hogyan kell ezeket a változtatásokat végrehajtani, majd megadja a szervezetnek a szükséges időt, hogy elveszítse a súlyát. Az Ön egészséges étkezési szokása Nem is meglepő, hogy a sikeres fogyás következő része a diétát magában foglalja. Érdekes, hogy a tagok körülbelül fele kereskedelmi étrendet alkalmazott, míg a másik fele saját magának.

Függetlenül attól, sikeres fogyás fenntartása mely utat követték, a tagok ugyanolyan étrendet követettek.

Miért szeretne fogyni?

Csak néhány trükköt használtak a kalóriák csökkentésére: az élelmiszerek korlátozása, az adagméretek figyelése és a kalória számbavétele. Tippek és trükkök Sokan közülünk a diéták nem működnek nagyon jól, és egyesek úgy találják, hogy a kis változások, ahogy minden nap fogyasztanak, nagyobb sikert eredményez, még akkor is, ha a fogyás lassabb.

Kamra átalakítása: Indítsa el a kamrát és a hűtőszekrényt. A csábító élelmiszerek megtartása olyan nehéz, hogy egészséges maradjon. Megtanulják, hogy mit tartsanak és mit dobjanak el. Kerülje a táplálkozást és tegye meg a valódi változást: ahelyett, hogy megváltoztatná az egyik napról a másikra való étkezést, használja az egészséges táplálkozási tippeket, hogy kis változásokat hajtson végre étkezés nélkül Ha strukturált megközelítést vagy étrendet szeretne, ezek az erőforrások segítenek Önnek többet megtudni az adagméretekről, a kalóriaszámlálásról és a legjobb étrend kiválasztásáról: A Caloric igényeinek kiszámítása és a súlycsökkentés használata : Amíg az NWCR tagok átlagos kalóriatartalmát kalóriából állították naponta, mindannyiunknak különböző kalóriatartalmú követelményei vannak.

Az egyik módja annak, hogy kitaláljuk, mennyi kalóriára van szükséged a BMR és az aktivitási szint kiszámításához és a kalóriák csökkentéséből. Nézd meg részeredeteidet : Tudod, hogy mi legyen a fehérje egy része?

Mi van a sajt egy részével? Ha nem vagy biztos benne, ez a cikk segít megmutatni, hogy milyen normális részeknek kell kinéznie. Számítsd ki a kalóriáidat : A kalóriák nyomon követése fogyás santa clara másik módja annak, hogy a sikeres veszteségek győződjön meg róla, kevesebbet eszik, mint ahogy égnek.

Ez az oldal lehetővé teszi, hogy keressen egy táplálkozási és kalóriatartalmú tartalmat egy hatalmas ételből. Vannak olyan ingyenes oldalak is, ahol nyomon követheted ételeidet és edzésedet, mint például a Fitwatch. Az önmegfigyelési szokás létrehozása Az NWCR súlyveszteségek egy másik viselkedése rendszeresen mérlegeli magát. Az ötlet itt nem maga a lépték, hanem az éberséggel rendelkező sikeres vesztesek még akkor is, ha elvesztették a súlyukat.

Ez egy kulcsfontosságú pont, amely különbözik attól, hogy sok diétás program létezik. Sok táplálkozásnak szüksége van arra, hogy különböző fázisokat kövessen különböző kalóriaszintekkel. Gyakran előfordul egy indukciós fázis vagy egy olyan időszak, amikor korlátozza az élelmiszereket vagy akár egész élelemcsoportokat és sikeres fogyás fenntartása alacsonyabb kalóriákat.

Ezt sikeres fogyás fenntartása a diéták elkezdenék az étellel és kalóriákkal visszaadni az étrendet, végül eljutnak egy "fenntartási fázisba", ahol több kalóriát fogyasztanak, mint az étkezés elején.

Az NWCR azt mondja azonban, hogy ezek a súlyvesztők továbbra is ugyanazt a diétát követik mind a súlycsökkentés során, mind pedig a súlyvesztés után. A lényeg az, hogy valóban nincs különbség a viselkedés kezdetétől kezdve a súlycsökkenés és a fogyás fenntartása mellett, kivéve talán visszaállítása a testmozgás és a kalória, ahogy fogyni, hogy tartsa a súly ellenőrzés.

  • Fogyás matcha tea
  • Hogy sikeres legyen a fogyás fenntartása Hogyan legyen sikeres a diéta? | ELTE Online
  • A sikeres fogyáshoz több kell, mint kalóriák számolgatása | nlc
  • Új év új célok: Alapok a sikeres fogyáshoz
  • A sikeres fogyás titka. Fogyókúra alapszabályok
  • Nem fér bele kedvenc ruhájába?

Ez talán a legfontosabb lecke, amit az NWCR-től megtanulhatunk: Az egészséges szokásoknak nincs vége a fogyás fenntartása szempontjából. Ezért olyan fontos, hogy lassan változtasson a szokásokon, és válasszon olyan tevékenységeket, amelyeket hosszú távon magának lát.

könnyen fogyni gyorsan

Tippek és trükkök Az önellenőrzés kulcsa az a folyamat, amely nyomon követi a fejlődést. Élelmiszer-folyóirat tartása: Tudván, hogy le kell írnia, hogy mit eszik, kétszer is meggondolja a választásait.

Tartson egy edzésnaplót: Visszatekintve, hogy hány edzést végezhetsz, nagyszerű motiváló lehet, és segíthet eldönteni, hogy mikor kell megváltoztatni a programot.

dr oz fogyás kiegészítő ajánlások

Mérje meg a méréseket : A skála nem mindig tükrözi a szervezetben bekövetkező változásokat, és elmondja, hogy izomzást és zsírt veszítesz-e. A mérések megmondhatják, hogy hány kilogramm vanami biztos jel, hogy a megfelelő úton van.

Hogy sikeres legyen a fogyás fenntartása

Testzsír tesztelése : A testzsír százaléka gyakran hasznos szám, mint amit egy skálán látsz, mert egy skála nem tudja megmondani, hogy veszteséget, zsírt, vagy rosszabbat, izomot veszítesz. Ha tornaterem tagja vagy, akkor a sikeres fogyás fenntartása szakemberek ingyenesen kipróbálhatják ezt, de ha nincs hozzáférése a testzsír teszthez, a mérések elvégzése is működik. Legyen következetesebb Gyakran sokan közülünk hét éven át egészséges ételt fogyasztunk, csak a hétvégén.

De az NWCR tagjai folyamatosan egészséges táplálékkal tudták fenntartani fogyásukat. Más szavakkal, minél következetesebb a táplálkozás, annál valószínűbb, hogy évről évre fenntartják a súlycsökkenésüket. Tippek és trükkök A következetesség nem jelenti azt, hogy robotikusan ugyanazt a diétát kell követnie napról napra.

Az alábbiakban néhány ötletet talál arra vonatkozóan, hogyan maradhat egészséges és még mindig szórakoztató: Tervezzen egy csaló ételt, nem pedig egy csaló napot.

Ha egy egész napot adsz magadnak, hogy enni akarsz, akkor a túlzott kegyetlenséghez vezethet, sikeres fogyás fenntartása a derékvonalon is megjelenhet.

Hatályos: Az adatok kezelésével összefüggésben Szolgáltató mint adatkezelő ezúton tájékoztatja a Honlapot igénybe vevő felhasználókat a Honlapon általa kezelt személyes adatokról, a személyes adatok kezelése körében követett elveiről és gyakorlatáról, a személyes adatok védelme érdekében tett szervezési és technikai intézkedéseiről, valamint az érintett felhasználó jogai gyakorlásának módjáról és lehetőségeiről.

Ehelyett, tervezzen valamit, amit hetente egyszer élvezhet - legyen pizza estéje vagy menjen hamburgerekbe. Élvezze magát és maradjon a pályán a nap hátralevő részében. A munka kezeli az Ön étrendjét.

a zsírégető zóna

Vannak, akik úgy találják, hogy minden nap egy kis kényeztetés, mint egy csokoládé vagy egy maroknyi csipke, elégedetten tartja őket, és lehetővé teszi számukra, hogy az egész idő alatt egészséges lehetőségeket válasszanak.

Tervezzen támadást. Az egyetlen legfontosabb dolog, amit az egészséges táplálkozás során készítesz. Ez azt jelenti, hogy egészséges ételek vannak körülötte, így nem kísérteni, hogy elfogyjon a gyorséttermekért, és tervezze meg, hogy miként kezelheti a büféasztalon egy párton, és rájön, hogy néha túlzásba fogsz kerülni.

Fogyni szeretne? Tartós fogyás segítséggel

A dolgok egyensúlyban tartása. Fontos a kalóriák figyelése és az egészséges táplálkozás, de ugyanúgy élvezi az életet, és nem mindent, amit eszünk.

illatok amelyek segítik a fogyást

Mindannyiunknak meg kell találnia a megfelelő egyensúlyt. Néha túlságosan korlátozó lehet ahhoz, hogy a dolgokat megpróbáljuk elkerülni.

4 A sikeres fogyás titkai

Ne add fel. Egy olyan nap lesz, amikor túl sokat eszünk, vagy egy extra pizzát kapunk. Mindannyian túlkínálunk időnként, de sokan közülünk ezt ürügyként használjuk fel, és kilépünk a régi, egészségtelen viselkedésmódokból. Egy hiba nem a világ vége, és még ha tényleg le is esett a kocsiból, bármikor visszaléphetsz a pályára, ha egyszerűen meghozod a döntését, hogy ne adja fel.

Alsó vonal Az NWCR egyértelmű, hogy a testsúlycsökkenés lassú, állandó folyamat, amely napi szinten bizonyos mértékű éberséget, elkötelezettséget és fegyelmet igényel. Azt is megköveteli, hogy kockáztassunk, távolodunk el ezektől a megnyugtató, de gyakran rossz szokásoktól, és jobbakkal helyettesítsük őket.

4 A sikeres fogyás titkai

Talán a legfontosabb lecke, amit ezek a sikeres vesztesek taníthatnak nekünk, hogy próbálkozzunk. Nyertes a veszteségben: a hosszú távú fogyás titkai. Related Content.

cikkek