Mikor kell használni a zsírégető kiegészítőket

mikor kell használni a zsírégető kiegészítőket
A hatékonyabb zsírégetés érdekében, a diéta és az edzések mellé vessük be a zsírégetőket! Mi azok a zsírégetők? A zsírégetők olyan táplálék-kiegészítők, amelyek segítenek testsúlyunk és testzsírszázalékunk csökkentésében. Megkülönböztetünk aktív és passzív zsírégetőket. Az aktív zsírégetők kizárólag testmozgás, azaz megemelt pulzusszám mellett hatnak, míg a passzív zsírégetők egész nap kifejtik hatásukat.

Egészségesek-e a gyors, látványos változást ígérő, trendi fogyókúrás irányzatok? Tényleg olyan nagy ördöngösség mikor kell használni a zsírégető kiegészítőket zsírtartalékainkat mozgósítani? Hatásosak-e az étrend-kiegészítők? Ezekre keressük a választ.

hat hét fogyás kozmopolita fogyás cikkek

Nagyon egyszerűen: a zsírégetés valójában nem a szimvasztatin okoz e fogyást mást, mint a zsírsavak energiaként való felhasználását ezt tudományosan lipolízisnek hívják. Az elsődleges, legkönnyebben mozgósítható tápanyagok a szénhidrátok.

Nehezen mozgósítható, de nagy energiát jelentő üzemanyag a zsír.

HÁZI ZSÍRÉGETŐ - gyors és olcsó

Zsírraktáraink átlagosan ezer kalória energiát tárolnak, szénhidrátraktáraink glikogén formájában pedig kb. Zsírszövet azonban nemcsak zsiradékban bő táplálkozás esetén halmozódhat fel, hanem a fölösleges, fel nem használt szénhidrát is elraktározódhat a zsírsejtekben.

Mikor érdemes zsírégető krémeket használni?

Fehérjékből is képes a szervezet energiát előállítani, azonban mivel az izmainkon kívül nem tud a szervezet proteint tárolni, a saját fehérjéket azaz izmainkat kezdi el lebontani és energiaként felhasználni. Ez az állapot egy átlagember számára is kerülendő, nem beszélve a sportolókról!

fogyókúra férfiaknak étrend őszibarack előnyei a fogyás

Nyugalmi állapotban és alacsony intenzitású testmozgás pl. Fizikai aktivitás hatására megváltozik a szervezet energiafelhasználása. A tevékenység idejétől, intenzitásától függően különböző arányban mozgósítjuk a szervezet szénhidrát- illetve zsírraktárait.

További cikkeink a témában

Pár perces fizikai aktivitás során pl. Teljesen kiürülni azonban sosem fognak!

Zsírégetők — ahogy NE használd! Értékeléshez kérlek jelentkezz be!

Ha táplálkozásunk során vagy csak közvetlenül edzés előtt csökkentjük a szénhidrátbevitelt, a szervezet kénytelen lesz előbb a zsírraktárakhoz nyúlni. Nem elég tehát a mérleget figyelni vagy ész nélkül megvonni magunktól a táplálékot. Mindamellett természetesen kiemelten fontos a rendszeres fizikai aktivitást is.

ZSÍRÉGETÉS – Panhellen

Mindkét alappillérnek teljesülnie kell, hogy az eredmény tartós legyen. Jegyezzük meg: ne szigorú diétaként, fogyókúraként tekintsünk az új étrendünkre!

Fogjuk fel tanulásként, hosszútávon fenntartható életmódként. Tanulunk, megismerjük a szervezet reakcióit és egyes alapanyagok, élelmiszerek tulajdonságait, összetételét.

fogyni kampány alvás és fogyás kutatása

Új recepteket, új konyhatechnológiai fortélyokat is tanulunk az út során. Az egészséges táplálkozásban amikor nincs szükség zsírégetésre, azaz nem fogyókúra esetén azt javasoljuk, hogy a szénhidrátfogyasztás kb.

Mivel minden ember más és más, egyedi igényekkel, általánosítani nem szabad.

Kapcsolódó cikkek

Hogy pontosan mennyi energiára, szénhidrátra, zsírra, fehérjére van szükségünk, egyéni igényeink, életmódunk határozzák meg. Nem érdemes tehát előre legyártott mintaétrendeket követni! Ami az egyik embernél beválik, nem biztos, hogy a másiknál is működik.

cikkek