Lassú anyagcsere megakadályozza e a fogyást

Lassú anyagcsere megakadályozza-e a fogyást
Ha egy nőtlen nő megálmodta a saját esküvőjét A lassú anyagcsere a fő bűnös sok ember számára, ami megakadályozza, hogy éhezés nélkül fogyjon és állandó súlyt tartson fenn. Így a kalóriák elégetése nehéz, és hajlamosak a súlygyarapodásra. Más típusú tüzelőanyagok, például fehérjék és ketonok elégethetők, de a test nem részesíti előnyben őket, mert sok energiára van szükségük a fogyasztáshoz, olyan energiához, amelyet inkább meg akar tartani azokban a pillanatokban, amikor erőfeszítéseket kell tennie. Az egészséges anyagcsere azt jelenti, hogy jelentős erőfeszítéseket tehetünk minimális üzemanyaggal, amelyet kis mennyiségű étel biztosít. Sajnos sok ember rugalmatlan, kövér, fáradt, ingerült és éhes anyagcserét végez, jóllehet jól táplálkozik.

Kerülje el őket, és fogyjon gyorsabban Ha nehezen tud fogyni, az lehet, hogy e kis hibák egyikét követi el Biztosan hallottál már arról, hogy bizonyos emberek szinte a lassú anyagcsere megakadályozza e a fogyást anyagcserének köszönhetően soha nem híznak el és vannak olyanok is, akiknek sokkal nehezebb a fogyás, mert az anyagcseréjük lassú, de ahhoz, hogy ezt jól megértsük, fontos tisztáznunk, mire gondolunk.

Amikor az anyagcseréről beszélünk, akkor mindenkire utalunk a test fizikai és kémiai folyamatai A sejtekben fordulnak elő, és az élelmiszerből származó tápanyagokat energiává alakítják, amelyekre a testnek életfontosságú funkcióinak ellátásához szüksége van, a légzéstől a mozgásig.

Gyors vs lassú Anyagcsere - a fogyás titka?

Gyors anyagcsere megakadályozza a zsír tárolását, míg a lassú ellenkező hatást vált ki. Vagyis amikor az anyagcsere fogalmát használjuk, akkor általában az anyagcsere sebességére utalunk, amely az a test kalóriák elégetésének mértéke és ez több tényezőtől függ.

Friss bejegyzések

Van, amely genetikai, de van, amelyik nem, és mi befolyásolni tudjuk őket. Például, annál több izom és kevesebb zsír megvan a lassú anyagcsere megakadályozza e a fogyást, annál gyorsabb az anyagcseréd.

lassú anyagcsere megakadályozza e a fogyást

Bár mindannyian szívesen csinálnánk jól dolgokat, és segítenénk a testünket a lehető leghatékonyabb, néha elkövetünk néhány hibát, amelyek a miénkhez vezetnek az anyagcsere lassabban működik, több zsírt halmoz fel, és ezért megakadályozza, hogy lefogyjunk.

Kényelmes ismerni őket, elkerülni őket.

Gyorsan le lehet fogyni koplalással:

Az egyik leggyakoribb kapcsolatban áll ebédidő. Ha a mindig ugyanabban az időben történő étkezés segíthet a fogyásban, a rutin hiánya ellenkezőt eredményezhet. A testünknek szüksége van tudja, mikor kap ételt, különben éber állapotba kerül, lelassítja az anyagcserét, hogy energiát takarítson meg, mert nem tudja, hogy mikor kapja meg a kalóriákat, amelyekre szüksége van a munka folytatásához.

lassú anyagcsere megakadályozza e a fogyást

Ez valami hasonló ahhoz, ami a testünkben történik, ha keveset eszünk. Bár igaz, hogy a fogyáshoz kevesebb kalóriát kell fogyasztania, mint amennyit elfogyaszt, ezt nem szabad összetéveszteni ennyi kalóriát fogyaszt ami problémákhoz vezethet, az anyagcserénk ismét lelassul a kalória megtakarítás érdekében. Az anyagcserét befolyásoló másik kérdés a testmozgás, a az ülő élet lassabbá teheti mint kellene.

lassú anyagcsere megakadályozza e a fogyást

Minél többet mozogunk, több energiára lesz szükségünk a testünk számára és több kalóriát éget el, hogy megkapja. Marad sokáig ülve Ez téged is érinthet, ezért ha a munkád megköveteli, hogy hosszú ideig ugyanabban a helyzetben legyél, próbálj meg időről időre kicsit mozogni. Fontos a pihenés, ha jól alszunk és megfelelő órákat töltünk, feltöltött akkumulátorokkal és sok energiával kezdhetjük a napot, de kevés vagy rossz alvás destabilizálhatja anyagcserénket.

Kerülje el őket, és fogyjon gyorsabban

A jó alvás kulcsfontosságú lehet a fogyásban. Nem eszem eleget a reggelit, túl későn étkezik, vagy nem iszik A megfelelő mennyiségű víz más tényező, amely az anyagcserét lassabbá teheti a kelleténél.

lassú anyagcsere megakadályozza e a fogyást

Próbáld elkerülni ezeket a hibákat, fogadj ki a kiegyensúlyozott étrendre, egy kis testmozgásra és egy jó pihenésre, és a tested biztosan megköszön.

cikkek